lördag 1 november 2008

Födelsedagsfirande

I helgen är mina två systrar på besök för att vi äntligen ska fira min älskade mamma som fyllde 60 år i våras. Firandet inleddes igår eftermiddag då jag hade stämt träff med mamma och mina syrror dyker upp som gubben i lådan och fullständigt överraskar. Den häpna minen kan jag leva länge på. På kvällen hade vi skaldjursmiddag och mys hemma hos mina föräldrar. Idag har vi varit på stan och shoppat och fikat och haft jättetrevligt bara vi tjejer. Nu har jag precis kommit hem från finaste restaurangen -mätt, nöjd och belåten. En riktig superhelg med andra ord.

Grattis kära mor. Du är den bästa!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hur gick det med jobbansökan ?
Väntade att du skulle höra av dig, men jag antar att det fixade sig ialla fall. Kram, ha en bra dag nu. ser ut att bli soligt.

Johanna den envisa sa...

Låter super härligt ;)